Pilates

PILATES to fantastyczna technika ćwiczeń zapoczątkowana przez Josepha Pilatesa na początku XX w. Od tego czasu Pilates rozwija się, ewoluuje i powoduje, że ludzie są szczęśliwsi, bo jest to trening „dobrego samopoczucia”. Ma ogromny, pozytywny wpływ na zdrowie i wygląd naszego ciała, a jednocześnie daje, tak cenny dzisiaj, relaks i wytchnienie dla umysłu.
Ćwiczenia wykonywane w skupieniu, z precyzją, przy spokojnej muzyce, pomagają wysmuklić sylwetkę, uzyskać płaski brzuch i pozbyć się zbędnej tkanki tłuszczowej. Trening wykonywany prawidłowo, z doświadczonym instruktorem, przede wszystkim wzmacnia mięśnie głebokie ciała, odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy.  Dzięki temu niweluje większość dolegliwości kręgosłupa, bo po prostu go odciąża i uelastycznia.

Oprócz klasycznego pilatesu proponujemy:

PILATES SENIOR
Zajęcia przeznaczone dla osób, które z różnych powodów potrzebują bardzo indywidualnego podejścia w treningu, szczególnej troski i uwagi czyli m.in. dla: klientów w każdym wieku cierpiących z powodu różnych schorzeń aparatu ruchu, aktywnych osób starszych, świeżo upieczonych Mam dochodzących do siebie po porodzie. Zwracamy dużą uwagę na możliwe ograniczenia ruchowe, konieczność modyfikacji pozycji ćwiczeń i maksymalną indywidualizację treningu.

PILATES DLA KRĘGOSŁUPA
To zajęcia prozdrowotne mające na celu regenerację i mobilizację kręgosłupa. Poprawiamy siłę mięsni lokalnych odpowiadających za stabilizację kręgosłupa oraz miednicy. Ogólnorozwojowy trening gwarantuje poprawę sprawności fizycznej oraz zmniejszenie dolegliwości bólowych. Trening o łagodnym charakterze z elementami ćwiczeń oddechowych, równoważnych, dostosowany do możliwości indywidualnych naszych klientów. Jeżeli bardzo dawno nie ćwiczyłaś/ łeś lub Twój kręgosłup już domaga się troski – są to idealne zajęcia, aby zacząć działać.

KARDIO PILATES
Trening odbywający się głównie w pozycjach stojących, w przyjemnym tempie, optymalnym dla spalania tkanki tłuszczowej, z pełną koncentracją na oddechu i płynności ruchu. Dla kogo te zajęcia? Dla wszystkich z Was, którzy lubią się spocić, chcą ujędrnić nogi (pośladki, uda), lubią być w ruchu i kochają muzykę.

UWOLNIJ I ROZCIĄGNIJ
prozdrowotne zajęcia, na których poprzez automasaż rozluźniamy nadmiernie spięte struktury w naszym ciele. Potem przez konkretny, celowy ruch staramy się przywrócić elastyczność, sprężystość i sprawność powięzi.

ZMOBILIZUJ I ROZCIAGNIJ

prozdrowotne treningi, na których poprzez konkretne ćwiczenia uruchamiamy stawy, aby odzyskać naturalny zakres ruchu. Rozciągamy nadmiernie napięte tkanki, aby prawidłowy tor ruchu był w ogóle możliwy do osiągnięcia

Indigo Studio Pilates & More 2017